af dankad

En trevlig dag har gått till ända. Efter en intressant dag på jobbet, blandat med gamla projekt och nya (intressanta!) projekt tog även den jobbdagen slut och jag begav mig hemåt, för att bege mig till gymmet. En välförtjänt kopp kaffe med den ena hälften av Koistinensystrarna hanns med, en klassiskt slipad diamant med ett nyckelhål i nacken. Men vem bär då nyckeln? Svaret fick jag någon timme senare, när det andra hälften av Koistinensystrarna visade upp sin handled med, mycket riktigt, en nyckel på. Det utlovas dans på lördag, frågan är bara om det blir till balkan-beats på Lido i Kreuzberg, eller till elektro av dess bästa slag på WeekEnd vid Alexanderplatz.

Nu låter jag mina drömmar ta mig, med våld om de så vill. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: My

:D

2009-08-14 @ 14:24:12
URL: http://sevenforasecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0