MB - Fashion Week Berlin

Jag jobbar och researchar - det är kul och intressant samtidigt som det är fruktansvärt vart på hela kontoret att du nästan smäller av.

Det är alltiså inte bara Sverige som har fint väder - vi har cirka 30 grader här! Synd att man sitter på ett kontor just då...

Något som jag är freakin' excited över är att det är Mercedes Benz - Fashion Week Berlin 2010 här för tillfället, och jag ska på en visning imorgon är planen - Guido Maria Kretschmer heter designern och han presenterar sin nya kollektion Summer Shiver. Det ska bli väldigt intressant...

Nedan följer bilder från hans förra kollektion:


Kommentarer
Postat av: Myspy

jag gillar ihjäl det!

2009-07-06 @ 00:51:14
URL: http://sevenforasecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0