that's what friends are for.


Följande brev väntade på mig när jag kom hem idag:

Anna!
Det finns massor vi hade kunnat skriva till dig, men framför allt vill vi tacka dig för allt du gjort för oss de senaste dagarna. Både jag och Johanna har verkligen fått uppleva en sida av Berlin vi inte trodde fanns, och det är tack vara din givmildhet och nyfikenhet. Du är en fantastisk (märk ordvalet) människa, med ett stort hjärta, vilket verkligen visar sig vid sådana här tillfällen. Vi blev precis färdiga med städningen, och vi hoppas att den är till sin belåtenhet :) Vi drar ner och handlar på Lidel nu, och hör av oss när vi kommer fram till Prag. Jo, Tessi skypade lite med oss precis och skulle alldeles strax dra till läkaren. Jag hälsade att du skulle höra av dig. Hoppas att det gick bra med chefen..och du, vi ses snart!

Massor med kärlek fina vän! / Johanna och Amanda



Mållös.
Vilka utomordentligt fantastiska människor det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0